Afbeelding

GELE ROZEN

gelerozen

4 Reacties op “GELE ROZEN

  1. Goede avond lieve greetje.Gele rozen is zo een prachtige ppsx,dat ik nog eens gezien en geluisterd heb,Bart Herman is ook een streekgenoot van ons,hij mag zeker deze mooie gele rozen aan mijn deur brengen,en ook dit liedje zingen,dus ik ben vlug tevreden toch !
    We wensen jullie een mooi ,aangenaam weekend.
    Lieve groetjes
    Herbert en lenteken xxxx

  2. Goede morgen lieverdje.Eerst willen we jullie een mooie,gezellige KONINGSDAG wensen!Hierbij doe ik dan de mooie gele rozen,ik vind het een super pps ,dus geschikt voor alle feesten,al is jullie kleur oranje,maar ik denk dat deze ook zeer WELKOM zullen zijn!!!
    Lieve groetjes
    Herbert en Lenteken xxxx

  3. Goede morgen lieve blogvriendin.GELE ROZEN is een prachtige ppsx,en zoals al eens gezegt,ik hou het meest van GELE rozen,hier heb ik mooie beelden gezien,en Bart Herman,zijn liedje erbij,TOP
    Lieverdje we wensen jullie een zonnige midweek,en inderdaad de zon is er al!
    Lieve groetjes
    Herbert en Lenteken xxxx

  4. Goede morgen lieverdje.Wat een prachtige ppsx,Bart Herman mag gerust die gele rozen bij mij brengen,Want ik vind gele rozen,zooo mooi !!
    We wensen jullie een goed begin van de nieuwe week.Lieve groetjes van ons.herbert en Lenteken.xxxx

Plaats een reactie